Liczba postów: 58
Liczba wątków: 18
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
Dzień dobry! Załóżmy, że w Google Maps pod wizytówką naszej firmy pojawiła się negatywna opinia, pochodzącą od realnego klienta. Co w takiej sytuacji należałoby zrobić? Póki co pytam hipotetycznie.
"Kiedy trwoga to do boga kiedy nędza to do księdza"
Liczba postów: 73
Liczba wątków: 44
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
Do każdej negatywnej opinii warto się w jakiś sposób odnieść. Reakcja powinna być w pełni profesjonalna, atakowanie drugiej strony nie ma najmniejszego sensu. Można przykładowo zaoferować nieusatysfakcjonowanemu klientowi jakiegoś rodzaju rekompensatę, obiecać wyjaśnienie sprawy lub zwyczajnie przeprosić. Z takich podstawowych rzeczy to byłoby tyle. Niemniej jednak, dużo więcej pożytecznych rad w tym zakresie widnieje w następującym artykule:
https://opineo.com.pl/2020/09/18/google-...pozytywne/
"Dobrocią więcej wskórasz niż złością"